• Veilig, samen, zelf en betekenisvol

LAATSTE NIEUWS

slider latest news placeholder

WELKOM

Onze school staat in het Drentse Noord-Sleen. De school ligt net buiten Noord-Sleen aan een verkeersarme en veilige weg. Het gebouw heeft vier leslokalen. De school ademt rust en sfeer uit en is zeer toegankelijk voor de ouders. Buiten de lessen om vinden er veel (onderwijskundige) activiteiten plaats. Ook zijn wij trots op ons eigen (schoolplein)bos! De leerlingen zijn verdeeld over vier combinatiegroepen. We werken volgens het 5 gelijke dagen model (continurooster 8.30 uur t/m 14.15 uur).
Op de Vlinderhof dagen we leerlingen uit in een rijke leeromgeving. Veiligheid, structuur en zorg voor het individu zorgen ervoor dat leerlingen zich op onze school optimaal kunnen ontwikkelen. De leerkracht is hierbij een coach die leerlingen in hun leerproces begeleidt. Waarbij ontdekkend leren, samenwerken en verantwoordelijkheid nemen belangrijke uitgangspunten zijn.

DRONE OPNAMES SCHOOL

SCHOOL IN BEELD

obs De Vlinderhof |Odoornerweg 8 | 7846 TA Noord-Sleen | 0591-361357 | directie@obsdevlinderhof.nl